Cum să îmi fac un website?

Trăim în epoca vitezei, în care informația este la doar câteva click-uri distanță. Prezența ta în spațiul virtual îți va aduce un plus de valoare și prefațează decizia clientului de a apela la serviciile tale.
Orice website îndeplinește trei funcții importante în vederea dezvoltării relației medic – pacient:

  • funcția informativă – oferă informație despre tine;
  • funcția de marketing – oferă informație despre activitatea pe care o desfășori;
  • funcția de promovare a imaginii tale – oferă informație despre biografia și rezultatele muncii tale.

Avantajele unui website:

  • este accesibil 24 de ore, oricând și de oriunde în lume;
  • adaugă credibilitate serviciilor pe care le prestezi;
  • asigură prezența ta permanentă în atenția actualilor și potențialilor pacienți;
  • îți va aduce pacienți noi și îi va păstra pe cei vechi (în România sunt 9 milioane de utilizatori de internet, dintre care 6,5 milioane zilnic);
  • este mult mai ieftin și mai flexibil decât celelalte tipuri de publicitate.

Atunci când te-ai hotărât că vrei un website, este important să ai în vedere următoarele aspecte:

  • numele domeniului – decide dacă vrei un nume de domeniu cu numele tău sau care specifică activitatea pe care o desfășori;
  • hostingul – spațiul de stocare de pe un server, cu conexiune permanentă la internet, pe care se află fișierele website-ului tău ;
  • platforma – te ajută să creezi sau să modifici conținutul website-ului; Cea mai utilă, sigură și ușor de utilizat platformă este Wordpress-ul.
  • template – interfața grafică a website-ului tău, care poate să fie plăcută, elegantă sau interesantă. Poți să alegi o temă creată special pentru servicii medicale, de la unul din specialiștii în web design;
  • conținutul – informația si structurarea acesteia pentru pacienții tăi.

Webite-ul tău trebuie să ofere toate informațiile utile și necesare despre tine și activitatea pe care o desfășori. Astfel , aceasta trebuie să fie ordonată într-o formă logică și ușor de urmărit.
Este important ca website-ul tău să conțină următoarele secțiuni:

  • despre mine – în care afișezi o scurtă descriere a ta (cine ești, cursuri si specializări urmate, articole și cărți publicate, etc);
  • activitățile pe care le desfășori – în care utilizatorul află ce poți face pentru el;
  • articole – în care aduci la cunoștința utilizatorului informații suplimentare despre activitățile pe care le desfășori sau conținut relevant pe anumite teme din domeniul medical. Este foarte important ca pe fiecare serviciu în parte pe care îl oferi să ai articole pertinente, astfel încât să aduci cât mai mulți vizitatori pe site și clienți noi.
  • testimoniale – clienții tăi povestesc experiența trăită alături de tine;
  • contact – modul in care te pot contacta viitorii clienți.

Ca să scapi de o bună parte din muncă, îți poți achiziționa o temă de site gata făcută pe domeniul medical, pe care să o personalizezi după preferință, atât la nivel de design, cât și la nivel de conținut: https://themeforest.net/item/medic-medical-health-and-hospital-wp-theme/8809416 .
Website-ul este noua carte de vizită pe care o poți folosi pentru a îți aduce un plus de valoare.

Top