Vreau cont curent

Aplică ONLINE!

Ti-ai deschis recent un cabinet nou si ai nevoie de “prim ajutor”? Stim ca de obicei tu esti cel mai priceput la aceasta operatiune. 😊

Noi insa am identificat exact nevoile tale, iar pentru a consolida relatii la inceput de drum, iti propunem acest pachet de care poti beneficia un an intreg, cu conditia sa il activezi in primul an de la infiintarea cabinetului.

Ce gratuităţi primeşti, timp de 12 luni

  • Primele 5 ridicari de numerar de la ATM BT cu Visa Business Silver – card debit
  • Operatiuni NELIMITATE interbancare in lei si valuta
  • Plati efectuate pe canal electronic si incasari in lei intrabancare cu ordin de plata
  • Plati si incasari intrabancare cu instrumente de debit (cec/bilet la ordin)
  • Plati efectuate pe canal electronic si incasari in valuta intrabancare
  • Depuneri de numerar in contul societatii la ghiseu, efectuate de catre delegati / imputerniciti
  • Comision ridicare numerar ATM BT: 0.2% se aplica doar la cardurile Visa Business Silver
  • Direct debit intrabancar si SMS DD - gratuit
  • Visa Business Silver, Carduri de debit - emitere si mentenanta anuala
  • BT24 Internet Banking, NEO si Mobile Banking - abonament lunar
  • BT ALERT 40 abonament lunar, 40 sms-uri incluse
  • Gestiune conturi curente

Operatiunile interbancare in lei si valuta includ: plati interbancare cu ordin de plata efectuate pe canal electronic si/sau incasari interbancare cu ordin de plata si/sau plati instant efectuate pe canal electronic si/sau incasari instant si/sau plati/incasari interbancare cu instrumente de debit (cec/bilet la ordin) si/sau plati valutare interbancare efectuate pe canal electronic.

Dupa perioada de gratuitate de 1 an, vei beneficia automat de pachetul de cont curent Nelimitat in Reteaua BT.

Vezi mai multe detalii aici.

Documente necesare

  • Actele constitutive ale societăţii (original şi copie)
  • Sentinţa Civilă a Judecătoriei sau încheierea judecătorului delegat (original şi copie)
  • Certificatul de Înmatriculare la Registrul Comerţului (original şi copie)
  • Înregistrarea la Ministerul Finanţelor (original şi copie)
  • Certificatul constatator de baza de la ONRC eliberat cu maxim 30 de zile înainte de depunerea la bancă a documentelor pentru deschiderea contului (în original)

Pentru persoanele juridice nerezidente este nevoie de traduceri în limba română a documentelor menţionate mai sus, legalizate, precum şi copia numărului de înregistrare în scopuri de TVA în ţara de rezidenţă.

Te sprijinim să îţi creşti afacerea! Bun venit în lumea antreprenorilor!

Completează formularul online, iar unul dintre specialiștii Divizia pentru Medici te va contacta pentru a-ţi oferi cele mai bune soluţii pentru afacerea ta.

 

Mai multi pacienti, zero griji si zero facturi restante!

Top